ניהול פרויקטים
הקמת מערכת מידע לניהול פרויקטים ברשות המים
רשות המים מנהלת מאות פרויקטים בשנה, על ידי אגפיה השונים. לכל אחד מהם התנהלות ייחודית בהיבטי תהליכי הניהול והבקרה, משך הפרויקט ותקציבו.כתוצאה מכך, כלל הפרויקטים המנוהלים מתבצעים באופן שונה בין אגף לאגף, בהיעדר מאגר מידע ריכוזי בו ניתן לעמוד על נתוניהם וקצב התקדמותם, ממבט על.
מטרה
בחירת ספק ליצירת מרכז ידע חדש, שיביא לאיחוד כלל נתוני הפרויקטים המגוונים המנוהלים על ידי כל אגף.זאת, תוך שימור נתונים פרויקטאלים היסטוריים, ועל בסיס מערכת מידע המצריכה התאמה מינימלית.
האתגר
הקמת מערכת מידע, אשר תרכז את דרישותיהם הייחודיות של אגפי הרשות: אגף ההתפלה, אגף פיתוח, אגף תכנון, אגף חיסכון במים, מנהל הביוב ואגף הסיוע.
החלק שלנו בניהול הפרויקט
תהליך אפיון מסמך המכרז, איסוף ההצעות, בחינתן ובחירת הספק. בראשית, הוגדרו כלל המאפיינים הייחודים לכל אגף ברשות המים. בהמשך, הוגדרו הקריטריונים לבחירת מערכת המידע הרלוונטית לרשות, ובהם מעקב לו”ז, מעקב תקציב, מעקב מסמכים, ניהול סיכונים, נוחות הממשק, אמינות הספק, קיבולת בניצול רב משתתפים, יכולת התממשקות למערכות חיצוניות ועוד. בנוסף, פורטו עלויות הרכישה של המערכת ותחזוקתה החודשית. בשלב הבא, שוקללו כלל הציונים הניתנים לכל אחת מהחלופות במכרז, ובוצעה התקשרות אל מול הספק הזוכה. מומחי AMCG תשתיות ותחבורה ניהלו את תהליך הטמעת והתאמת המערכת ברשות המים, תוך מתן ליווי ותמיכה לכל משתמש, עד ליישום המלא של המערכת.
אהבתם?
קבלו את התכנים שלנו ישירות לתיבת המייל
זאת תחילה של ידידות מופלאה (:
ממש בקרוב נתחיל לשלוח לך תכנים, נתראה באינבוקס!