alt
אירועים

זיהוי וניהול הנתיב הקריטי

פספסתם את האירוע? צפו בהקלטה

מציאת הנתיב הקריטי בארגון היא תהליך חיוני לניהול אפקטיבי. הנתיב הקריטי משקף את סדרת המשימות הקריטיות שהשלמתן במועד היא הכרחית להצלחת התוכנית הכוללת. ארגונים יכולים להבטיח שהפעילויות המרכזיות זוכות לתשומת הלב הנדרשת ושאין בזבוז משאבים על משימות שאינן משפיעות ישירות על ההתקדמות הכוללת.

ניהול הנתיב הקריטי מאפשר למנהלים להתאים את תוכניות העבודה למציאות הדינמית של הארגון, לייעל תהליכים ולמזער את הסיכונים לדחיות בעמידה ביעדים העסקיים.

בוובינר הקרוב נעסוק בניהול וניטור הנתיב הקריטי, נדבר על הנושאים:

– זיהוי ומיקוד בדברים הקריטיים להצלחת הארגון

– בניית מדדים יעילים למדידה ומעקב, הן במצבי שגרה והן במצבי חירום

– כלים לתכנון תוכניות עבודה אפקטיביות

– ניטור דינמי של הנתיב הקריטי

– כלים אפקטיביים למדידה (KPI)

– הבנת התרומה של המדידה ליעדים העסקיים והאסטרטגיים

הרשמו לניוזלטר שלנו בכדי לא לפספס אירועים נוספים בעתיד

נרשמתם בהצלחה!

נתראה בעוד
7
1
ימים
חזרה לאירועים
הוספה ליומן 09/25/2024 10:00 09/25/2024 10:00 Asia/Jerusalem זיהוי וניהול הנתיב הקריטי

המשאב האנושי במלחמה

שגרת העבודה בצל המלחמה תחזיר את העובדים למשרדים, אבל הם יתקשו לעבוד בגלל לחץ, חוסר ריכוז, היעדר מוטיבציה ודאגה למשפחה. איך מתמודדים עם הפגיעה בתפקוד האפקטיבי בזמן ושומרים על החוסן הארגוני?
5 נקודות למחשבה שכל הנהלה צריכה לקחת בחשבון

קרא עוד

זוכרים ומתגעגעים

מנציחים את זכרו של אביב קוץ שנרצח בשבת השחורה יחד עם משפחתו בביתם שבכפר עזה

לדף ההנצחה

תקציר מנהלים

בכל התובנות הקטנות שיעזרו לחולל שינויים בארגון שלכם, להתאים אותו למציאות המשתנה בעידן החדש ולסלול את הדרך לצמיחה מואצת.

לכל התקצירים

כמה עובדים אתם (באמת) צריכים?

המשאב החשוב ביותר לארגון הוא המשאב האנושי, אך מנגד, הוא גם היקר ביותר. בתקופה שבה שוק העבודה מתכנן ומחשב מחדש את תקני כוח האדם, עולה השאלה איך משלבים יעילות כלכלית עם אפקטיביות עובדים.

קרא עוד

מה מטריד מנכ”לים?

הם אמנם נמצאים בראש הפירמידה, אבל גם למנכ”לים של החברות הגדולות ביותר יש אתגרים שמטרידים את מנוחתם ביומיום. קובי בן-משה, מנכ”ל חברת הייעוץ והניהול AVIV AMCG, מסביר מהם ארבעת האתגרים המרכזיים שעומדים בפניהם וכיצד ניתן להתמודד איתם.

קרא עוד

חוויית הלקוח מגיעה לתעשייה

ארגונים יצרנים מתחילים להבין שהבידול, הייחוד ומנוע הצמיחה שלהם טמונים באסטרטגיה מוכוונת לקוח, על אף שקהל היעד הוא המגזר העסקי ולא הצרכן הסופי. כך יכולים ארגוני B2B להצטרף למהפכה.

קרא עוד

חוזרים לשגרה? כך תתאימו את תוכניות העבודה למצב החדש

הרבעון השני של השנה הסתיים באופטימיות באשר למצב המשק, ואט-אט חוזרים כל הארגונים לשגרה. כך תהפכו את המציאות החדשה לתוכנית עבודה אפקטיבית שמביאה צמיחה.

קרא עוד